همراه با حماسه حضور و اقتدار ملی؛

داوودی: بدخواهان ملت ایران محکوم به تسلیم مقابل پایداری آنان هستند

معاون اول دولت نهم گفت: بدخواهان ملت ایران محکوم به تسلیم مقابل پایداری آنانند و باید در مقابل این عظمت سرتعظیم فرود آورند.

داوودی: بدخواهان ملت ایران محکوم به تسلیم مقابل پایداری آنان هستندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به لطف خدا حضور مردم در راهپیمایی امسال از هر سال دیگری پرشورتر بود، اظهارداشت: این نشان می‌دهد ترامپ و دولتمردان آمریکایی اگر بخواهند از ابزار تهدید علیه ملت ایران استفاده کنند مشت محکمی از آنان خواهند خورد و سرعت سقوطشان افزایش می‌یابد.

معاون اول احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه بدخواهان ملت ایران محکوم به تسلیم مقابل پایداری مردم ایران هستند و باید در مقابل این عظمت سرتعظیم فرود آورند، تصریح کرد: مسئولان نظام نیز از این ظرفیت مردمی برای پیشرفت کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی استفاده کنند.

داوودی با اشاره به فعالیت‌‌های دشمنان در فضای مجازی گفت: علی‌رغم همه تبلیغات منفی دشمنان این جمعیت بزرگ از زن و مرد امروز به صحنه آمدند و هیچ مشکلی به وجود نیامد که این نشان از عمق آگاهی مردم می‌دهد.

وی با بیان اینکه مدیران کشور این روحیه که ما برای پیشرفت باید منتظر سرمایه گذاری خارجی باشیم‌ را کنار بگذارند، اظهارداشت: آنه بدانند که مردم سرمایه‌های اصلی این کشور هستند و اگر مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند بدین معناست که مسئولان باید از ظرفیت‌های درونی کشور استفاده کنند که این ظرفیت همان مردم هستند.

معاون اول دولت نهم در سخنانش خاطر نشان کرد: همانطور که مردم در صحنه راهپیمایی حضور پرشور دارند در صحنه اقتصادی نیز حضور پیدا می‌کنند. نا امید کردن توانمندی‌های داخلی و منتظر خارجی‌ها ماندن باعث شده تا در کشور یک رکود حاکم شود که کشور ما مستحق آن نیست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار