رئیس کل دادگستری استان تهران در راهپیمایی 22 بهمن؛

اراده مردم ایران ریشه ظلم را در جهان می‌خشکاند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ایران اسلامی امروز میزی به گستره کشور پهن کرده که اگر اراده کنند ریشه ظلم و ستم را در کل جهان می‌خشکاند.

اراده مردم ایران ریشه ظلم را در جهان می‌خشکاندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در تهران، اظهار داشت: مردم ما همیشه و همواره هرگاه که نظام و انقلاب نیازمند حضور، پشتیبانی و حمایتشان بوده به نحو احسن حضور خود را نشان داده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال هم سال ویژه‌ای به لحاظ وضعیت موجود در عرصه بین المللی بود و با توجه به برملا شدن بیش از پیش عهدشکنی دولت آمریکا با روی کارآمدن دولت جدید امریکا که از وضعیت و سیاست‌های این کشور پرده برداشت بخشی از واقعیت آمریکا برملا شده و مردم احساس کردند که بیش از سالهای گذشته باید حضور پیدا کنند و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره پیام حضور مردم به رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: پیام حضور مردم این است که اگر آمریکا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است، ایران اسلامی امروز میزی به گستره کشور پهن کرده و بر روی میز جمعیت 80 میلیونی با توان اراده و صلابت قرار گرفته که اگر اراده کنند ریشه ظلم و ستم را در کل جهان می‌خشکاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار