کرمان؛

کرمان می خروشد+تصاویر

دیار کریمان امروز هم همانند همیشه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی22 بهمن حماسه آفرین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در طلیعه سی و نهمین بهار فجر انقلاب، پیر و جوان، مرد و زن، بزرگ و خردسال همه با هم متحد و یکپارچه آمدند تا نشان دهند که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هیچ تاثیری بر اراده مردم ندارد و مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های امام خمینی(ره) و رهبری ایستاده اند.

کرمان می خروشد+تصاویر


حضور نوجوانان و جوانان، کودکان، اطفال در کالسکه ها، سالخوردگان، معلولان ، ورزشکاران با لباس های متحدالشکل، چهره های مختلف سیاسی، و... در جشن ملی امروز بسیار چشمگیر است.

کرمان می خروشد+تصاویر


هم اکنون معلمان، دانشجویان، دانش آموزان، روحانیان و اصناف مختلف از هر گروه و سلیقه و گرایش با لبیک به ندای رهبر فرزانه خویش یک صدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند و بار دیگر با به نمایش گذاشتن همبستگی شان، دشمنان را مأیوس می کنند.

کرمان می خروشد+تصاویر


اقلیت های مذهبی استان از جمله: ارامنه، یهودیان و زرتشتیان کرمان نیز امروز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و هدف از این حضور پرشور خود در این اجتماع بزرگ را حفظ ارزش ها و سربلندی انقلاب اسلامی اعلام می کنند.

کرمان می خروشد+تصاویر


اینجا حمل پرچم چندین متری جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان بسیجی دختر و نواختن سرودهای حماسی توسط گروه موزیک ارتش در نوع خود حس خوب انقلابی بودن را به انسان می دهد.

کرمان می خروشد+تصاویر


سرویس دهی رایگان اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کرمان ازمسیرهای اصلی باعث تردد راحت تر مردم شده است.

کرمان می خروشد+تصاویر


طبق معمول همه راهپیمایی ها، حضور منظم سربازان و پلیس انتظامی و نظامی درمسیر و روی پشت بام مراکز بزرگ، وجود امنیت را بیش از پیش به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار