اصفهان؛

طنین مرگ بر آمریکا در شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان

فریاد مرگ بر آمریکا در شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان طنین انداز شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گزارش خبرنگاران ما از شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان حاکی است مردم دوستدار انقلاب امسال نیز همچون سال های گذشته با عزمی راسخ و قدم هایی استوار تر در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند تا بار دیگر به جهانیان نشان دهند که انقلاب اسلامی زیر سایه ولایت استوار تر از گذشته می درخشد.

مردم دارالمومنین کاشان از نخستین دقایق صبح امروز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با فریاد استکبار ستیز خود نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند .

همچنین مردم شهرهای قمصر ، نیاسر ، برزک ، جوشقان قالی و مشکات از توابع شهرستان کاشان همگام با سایر نقاط استان پهناور اصفهان این روز را پرشور تر از سال های گذشته به میدان آمدند.

خبرنگاران ما در شهرستان های آران و بیدگل ، نطنز ، شاهین شهر و میمه ، گلپایگان و خوانسار از حضور قشر های مختلف مردم به ویژه پیر و جوان ، زن ومرد، ، دانشجو و دانش آموز بازاریان و کسبه خبر دادند.

طنین مرگ بر آمریکا در شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان

مردم این شهرستان ها با حضور با بصیرت خود با آرمان های انقلاب ، امام و رهبری تجدید میثاق کردند .

همچنین در غرب استان اصفهان نیزمردم شهرستان های نجف آباد،خمینی شهر، فریدن ، فریدون شهر ، چادگان وبوئین و میاندشت با شرکت در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز را پرشورتر از سال های گذشته زنده نگه داشتند ،با فریاد واحد و یکسان حماسه عظیم و شگفتی ساز آفریدند.

تصاویر ارسال شده از شهرستانهای جنوبی استان همچون شهرضا ، سمیرم و دهاقان نیز حاکی از حضور بی نظیر مردم این شهرستان هاست .

طنین مرگ بر آمریکا در شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان

مردم ولایت مدار شهرستان های مبارکه ، فلاورجان و لنجان نیز با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و در حالی که پلاکارد ها و دست نوشته های مرگ بر استکبار در دست داشتند حماسه ایی شگفت ساز را خلق کردند.

گزارش رسیده از شرق اصفهان نیز حاکی از آن است که مردم شهرستان اردستان ، نایین ، خوربیابانک و دیگر شهر های کویری شرق اصفهان هم صدا با ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دادند و حماسه ایی دیگر به منصه ظهور رساندند.

گفتنی است مردم 107شهر و 1500 روستای استان اصفهان در این راهپیمایی حضوری فعال دارند.


طنین مرگ بر آمریکا در شهرها و بخش های مختلف استان اصفهان



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.