در آخرین روز از دهه فجر؛

افتتاح 12 جایگاه عرضه بنزین و سی ان جی در خوزستان

12جایگاه عرضه بنزین و گاز فشرده (سی ان جی) ساعاتی پیش با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان به صورت همزمان در استان افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آئین بهره برداری همزمان این جایگاه ها که در مجتمع خدمات رفاهی کوروش در ابتدای کمربندی نفت اهواز برگزار شد مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت: از مجموع این جایگاه ها ،پنج جایگاه در اهواز و پنج جایگاه در شهرهای بهبهان ،شوشتر ، گتوند ، اندیکا و 2 جایگاه گاز فشرده سی ان جی در دزفول و بهبهان بوده است.

عبدالصاحب شمخانی افزود: برای احداث این جایگاه های فراورده های سوختی که با نظارت و مجوز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی انجام شده ، 300میلیارد ریال از محل آورده متقاضیان طرح ها و تسهیلات بانکی سرمایه گذاری شده است.

وی اذعان داشت: با بهره برداری از این جایگاه ها 117نازل بنزین و 42نازل گازوئیل بر مجموع نازل های فراورده های نفتی استان خوزستان افزوده شد.

شمخانی خاطرنشان کرد: احداث جایگاه های عرضه فراورده های نفتی بر اساس نیاز و با هدف رفاه عمومی ، کاهش معطلی و روان سازی ترافیک شهری صورت می گیرد.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه از مزایده 14جایگاه شرکتی عرضه فراورده های نفتی در استان خوزستان در 23بهمن ماه 1395 بر اساس اصل 44قانون اساسی خبر داد و گفت: با واگذاری این جایگاه ها ، همه مراکز عرضه فراورده های نفتی در سطح استان خوزستان به بخش خصوصی واگذار می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.