اردبیل؛

یوم الله 22 بهمن فرصتی برای خلق حماسه ای دیگر

شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل در طی بیانیه ای عموم مردم همیشه در صحنه اردبیل را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، متن پیام به شرح زیر است:

دهه فجر طلیعه صبح آزادی و 22 بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است. مردمی که با بذل جان، مال و فرزند خویش بر حکومت جبار 2500 ساله شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

بی ‌شک دستاوردهای عظيم انقلاب اسلامی بيش از همه مرهون تدابير شجاعانه و پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامی امام خمينی (ره) و خلف صالحشان حضرت آيت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همچنين مجاهدت و جانفشانی و حضور با بصيرت ملت غيور ايران در همه حوادث تاريخی و لحظات سرنوشت ساز اين مرز و بوم بوده است.

شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل ضمن تبريک فرا رسيدن سالروز پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی به ملت شريف ايران به ويژه مردم شهيد پرور و با بصيرت اردبیل اعلام می ‌دارد،امروز همه كسانی كه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروی از رهنمودهای نورانی و حكيمانه مقام عظمای ولايت از بنيان های مرصوص نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صيانت نمايند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامی را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.

عموم مردم انقلابی اردبیل امسال نیز پیمانی را که 38 سال پیش با امام و انقلاب خود امضا کردند را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت تر و درخشان تر از سالهای قبل تجدید کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.