سنندج؛

بهره‌برداری از طرح‌های مددجویی کمیته امداد قروه

به مناسبت دهه مبارک فجر چندین طرح اشتغال، مسکن مددجویی، مرکز نیکوکاری و پرداخت کمک هزینه ازدواج در شهرستان قروه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علیرضا خوشبخت مدیر کمیته امداد شهرستان قروه گفت: برای ساخت سه واحد مسکن مددجویی 110 میلیون تومان از محل کمک‌های کمیته امداد و خیران هزینه شده است.


خوشبخت افزود: تاکنون 20 واحد مسکن مددجویی و با هزینه کرد 385 میلیون تومان در این شهرستان و در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: پرداخت
۳۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۶۹ میلیون تومان و همچنین کمک در افتتاح اولین مرکز نیکوکاری مردمی سریش آباد به مبلغ ۵ میلیون تومان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و شناسایی خیران از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر کمیته امداد شهرستان قروه بود.

خوشبخت در مراسم تحویل 5 دستگاه تراکتور به مددجویان این شهرستان، عنوان کرد: برای خرید این 5 دستگاه تراکتور 225 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و با هدف توانمندسازی این خانواده‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: افتتاح طرح اشتغال دامداری شهر دلبران با پرداخت 180 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال‌زایی برای هشت نفر از دیگر طرح‌های اجرا شده به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

هم اکنون هفت هزار و 150 نفر و در قالب چهار هزار و 90 خانوار شهرستان قروه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.