کرمان؛

بهره برداری از 24 طرح صنعتی در انار ورفسنجان

24 طرح مختلف در شهرک های صنعتی شهرستان های رفسنجان و انار با بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 24 طرح صنعتی در انار ورفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ پنج طرح در ناحیه صنعتی کبوترخان شامل آسفالت و زیرسازی، جدولگذاری، آبرسانی و برق رسانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی در ناحیه صنعتی کبوترخان با یک هزار و 480 متر لوله گذاری و نیز طرح برق رسانی این ناحیه با یکهزار و 150 متر کابل کشی اجرا شده است.

همچنین هفت طرح در شهرک صنعتی شماره 2 رفسنجان شامل گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی، مخابرات، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح ها بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پنج طرح در شهرک صنعتی شهر کشکوئیه رفسنجان شامل برق رسانی، آبرسانی، زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

6 طرح نیز شامل برق رسانی، آبرسانی، مخابرات، زیرسازی راه و آسفالت در ناحیه صنعتی بخش فردوس در رفسنجان با اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

عملیات احداث ناحیه شهرک صنعتی شهر بهرمان از توابع شهرستان رفسنجان نیز در فاز نخست به میزان یک هکتار آغاز شد که قرار است در این طرح مطالعات ژئوفیزیک، طراحی و تهیه نقشه های فاز اولیه، مطالعات ژئوفیزیک برای تأمین آب، برق، گاز، مخابرات و غیره انجام شود.

یک پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی انار به طول هشت هزار متر و ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز به بهره برداری رسید که میزان 10 هزار متر مکعب بر ساعت گاز قابل واگذاری است و برای این پروژه هشت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین عملیات پروژه آب شیرین کن ناحیه شهرک صنعتی شهرستان انار آغاز شد و قرار است به مدت چهار ماه با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.