کرمانشاه؛

انتقال تعدادی کارتن‌خواب به اردوگاه چشمه سفیدکرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون تعداد 80 نفر از افراد کارتن‌خواب با همت شهرداری کرمانشاه جمع‌آوری شده و با اخذ دستور مقام قضایی به اردوگاه چشمه سفید انتقال و در آن‌جا نگهداری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه از انتقال 80 کارتن خواب به اردوگاه چشمه سفید ماهیدشت خبر داد و گفت: تاکنون تعداد 80 نفر از افراد کارتن‌خواب با همت شهرداری کرمانشاه جمع‌آوری شده و با اخذ دستور مقام قضایی به اردوگاه چشمه سفید مسیر جاده ماهیدشت انتقال و در آن‌جا نگهداری می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور نماینده شهرداری، بهزیستی و فرمانداری در این خصوص، گفت: مقرر شد این تعداد افراد تا پایان سرما در مکان مذکور نگهداری شوند.

فرماندار کرمانشاه به گرم‌خانه مستقر در بلوار طاق‌بستان برای مردان نیز اشاره کرد و افزود: این مرکز بین کوچه 103 و 104 بلوار طاق‌بستان واقع شده و ظرفیت پذیرش حدود 50 مرد را دارد و ساعت کار آن از 20 شب تا هشت صبح است.

این مسؤول با اشاره به سرپناهی دیگر در جوانشیر با ظرفیت 30 نفر برای خانم‌ها، افزود:هدف اصلی این مراکز حفظ منزلت انسانی مراجعان، ارتقای سطح سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رنجبر همچنین از شهروندان خواست تا در‌صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب و معتاد در هنگام شب در گوشه و کنار شهر مراتب را با شماره تماس 137 شهرداری و یا 38238353 فرمانداری کرمانشاه در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.