بازیگر جوان سینمای ایران:

از بازی در «یک روز بخصوص» پشیمان نیستم

افسانه کمالی از تجربه بازی در فیلم همایون اسعدیان و تجربه ایفای نقش در سینما گفت.

افسانه کمالی بازیگر فیلم «یک روز بخصوص» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل همکاری با همایون اسعدیان گفت: من از انتخابی که کردم اصلا پشیمان نیستم و برای من جذابیت داشت و چالش بزرگی بود که در قالب آن متوجه بشوم آیا می‌توانم نقش یک بیمار قلبی را با توجه به همه علایم این بیماری بازی کنم؟
 
وی افزود: من المان‌های انسانیت را در این فیلم دیدم و در واقع فکر می‌کنم که انسان بودن کار سختی است که این روزها هر فردی نمی‎تواند آن را انجام بدهد.
 
این بازیگر اظهار داشت: تشابهات چشمگیری میان سینما و تحقیقات مرتبط با علوم پزشکی رشته تحصیلی من وجود دارد، یعنی هر دوی آنها به دنبال کشف و خلق کردن چیزی هستند و همانطور که ما در کارهای تحقیقاتی به دنبال یافتن راه حلی برای از میان برداشته شدن مشکل بیماران هستیم، این فیلم هم به دنبال آن است که به نوعی دیگر به آدم‌ها بگوید چگونه از زاویه دیگری به دنیا نگاه کنند.
 
کمالی درباره همکاری با کارگردانی خاص ادامه داد: من همه کارگردانان را دوست دارم و آدم سختگیری نیستم و می‌دانم که همه کارگردان‌ها زحمت می‌کشند و زحماتشان برای من مهم و ارزشمند است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار