معاون آموزشی وزارت علوم:

همپای مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت می‌کنم

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: مسئولان وزارت علوم و دانشگاهیان دوشادوش مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن حضوری فعال دارند.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم عزیز ایران در تمامی صحنه‌های مهم حساس به یاری کشورشان می‌پردازند و امسال نیز راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال‌های گذشته و با حضور پرشکوه مردم برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: شرکت در جشن ملی 22 بهمن یک وظیفه دینی و ملی برای همه افراد محسوب می‌شود و در همین راستا دانشگاهیان همراه و همگام با مردم از همان ساعت اولیه روز در جشن باشکوه حضور دارند تا بتوانند تعهد و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.
 
شریعتی ادامه داد: در فضای مجازی کمپین و پویش‌هایی برای حضور گسترده مردم تشکیل شده است که به نظر من راهپیمایی 22 بهمن نیاز به ایجاد چنین پویش‌های ندارد چرا که مردم انقلابی ما نسبت به مسائل جامعه و دنیا آگاهی کامل دارند و من مانند سایر مدیران وزارت علوم به عنوان یک وظیفه در این جشن ملی شرکت می‌کنم.
 
وی یادآور شد: با توجه به مسائل روز در دنیا مردم فهیم و شریف ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی همانند سال‌های گذشته دشمنان قسم خورده این انقلاب را ناکام می‌گذارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار