سراتو به ناوگان پلیس ملحق شد + عکس

روز گذشته تعداد قابل‌توجهی از خودروهای کیا سراتوی سایپایی پلیس در اتوبان‌های تهران در حال حرکت بودند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیگیری‌های انجام شده، گویا پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی و نیروی انتظامی، این‌بار سراتو را به‌عنوان خودروی موردنیاز خود انتخاب کرده‌اند. کیا سراتو که این روزها به دست پلیس رسیده و به ناوگان آن‌ها اضافه شده است، از نسخه دنده ای 1.6 لیتری است که ارزان‌ترین نسخه مونتاژی سراتو در سایپا به حساب می‌آید.
 
در حال‌حاضر کیا سراتو دنده‌ای قیمت ۷۵ میلیون و ۸۲۶هزار تومان را در کارخانه دارد و در بازار آزاد تا ۷۶ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو به گیریکس ۶ سرعته دستی مجهز است که به موتور 1.6 لیتری MPI با فناوری DOHC متصل می‌شود.
 
این پیشرانه توان تولید ۱۲۴ اسب‌بخار را با گشتاور ۱۵۶ نیوتون‌متر دارد. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، سراتو دنده‌ای در سطح متوسط و مجهز به دو کیسه هواست. ولی در بحث کیفیت، این روزها خانواده کیا سراتو سایپا، به‌عنوان باکیفیت‌ترین خودروی تولیدی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار شناخته می‌شود. این خودرو که امروز در ناوگان پلیس به خدمت گرفته شده است، از نظر فنی و ظاهری تفاوت خاصی با نسخه‌های عادی موجود در بازار ندارند و تنها ظاهر آنها با چند چراغ‌گردان در قسمت‌های مختلف بدنه تغییر کرده است. استهلاک پایین و کیفیت به‌نسبت مناسب از عواملی به حساب می‌آیند که پلیس این خودرو را برای استفاده انتخاب کرده است. همچنین کشش مناسب موتور ۱۲۴ اسب‌بخار با گیربکس ۶ سرعته‌ دستی در کنار هندلینگ خوب، باعث شده است این روزها سراتو به‌نسبت برخی خودروهای رقیب در پیش چشمان پلیس، ارزنده‌تر به‌نظر برسد.
 
پیش از این رنو مگان دنده‌ای و اتوماتیک، نیسان ماکسیما، سوزوکی گرندویتارا، نیسان رونیز و پیکاپ، نیسان تیانا، سمند، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ و… در ناوگان پلیس به خدمت گرفته شده‌اند.

سراتو به ناوگان پلیس ملحق شد + عکس 
 

منبع:جام جم آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار