ویسی: سوءتفاهم من برطرف شد و در سپاهان می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به برخی افراد مشکوک بودم و با باشگاه سوءتفاهم داشتم، اما پس از پایان این موضوع تا پایان لیگ در سپاهان می‌مانم.

ویسی: سوءتفاهم من برطرف شد و در سپاهان می‌مانم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالله ویسی درباره دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین‌سازی گفت: به دلیل احترام به هوادارن اصیل سپاهان در این تیم می‌مانم. 10 بازی حساس و مهم در پیش داریم و برای کسب تمام امتیازات این دیدارها بازیکنانم را توجیه کردم. بازی‌های گذشته را فراموش کردیم و امیدوارم مقابل ماشین‌سازی فوتبال خوبی را انجام دهیم. به هر حال هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌َشویم شرایط بازی‌ها سخت و دشوار می‌شود. نام و جایگاه تیم‌ها برای ما اهمیتی ندارد تمام نیرو وتمرکزمان را برای بازی فردا می‌گذاریم.

وی افزود: روی جذب یک بایکنان استرالیایی تمرکز کردیم و اگر شرایط فراهم شود با این بازیکن قرارمی‌بندیم.

ویسی در مورد محروم شدن تراکتور سازی و استقلال از نقل وانتقالات تصریح کرد: به نظر من جذب بازیکنان خارجی بدون مطالعه روی آنها منجر به چنین مشکلاتی می‌شود اما نکته‌ای که در این میان مطرح است این است که اگر تیمی در نقل و انتقالات محروم می‌شود نباید بازیکنان خودش را به تیم‌های دیگر بدهد در کل زشت است که تمام تیم‌ها را محروم می‌کند و این موضوع برای فوتبال ما در فیفا جلوه خوبی ندارد.

وی در مورد جذب روزبه چشمی و سجاد شهباززاده گفت: مذاکراتی با این دو بازیکن انجام داده‌ایم اما هنوز چیزی قطعی نشده است. درباره جپاروف هم باید بگویم که هنوز وضعیت این بازیکن را به صورت صد در صد ارزیابی نکردم اما ممکن است در بازی فردا دقایقی به میدان برود. به هر حال ترجیح می‌دهم جای خالی سپاهان با جذب یک هافبک دفاعی پر شود.

سرمربی سپاهان در مورد استعفایش از این تیم اعلام کرد: به دلیل ایجاد سو تفاهم با باشگاه و برای حفظ اصول از مربیگری استعفا دادم و در این ماجرا هر دو طرف مقصر بودند. احساس کردم افرادی شیطنت می‌کنند اما پس از  جلسه با مدیر عامل باشگاه سوءتفاهم من برطرف شد. برای موفقیت سپاهان همه باید همدل باشند و اگر یک نفر قدم اشتباه بر دارد تمام برنامه‌های ما بهم می‌ریزد. به هر حال امیدوارم هوادارن سپاهان باهوش باشند و تا پایان لیگ به حمایت از تیم ما بپردازند.

ویسی در مورد تغییرات متوالی در ترکیب سپاهان گفت: طبیعی است که جایگاه 8 بازیکن در ترکیب اصلی تیم‌ها ثابت باشد اما از بازیکنانی که آماده‌تر باشند استفاده می‌کنم برای بازی فردا هم رضا میرزایی ، جلال علی محمدی و الیویرا را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. 

وی در مورد وضعیت عارف غلامی گفت: عارف غلامی هم جوان خوب و آینده داری است. به باشگاه گفتم اگر می‌توانید شرایط انتقال وی به اروپا را فراهم کنید.

ویسی در مورد دیدار هفته آینده سپاهان برابر پرسپولیس گفت: اگر صد در صد تمرکز خود را برای دیدار ماشین سازی به کار گیریم باید در بازی مقابل پرسپولیس توان و انگیزه بازیکنانم دو برابر شود چرا که این بازی برای مردم اصفهان خاص است.

سرمربی سپاهان در پایان در مورد راهپیمایی 22 بهمن گفت: این روز برای ما با خاطرات زیادی مطرح شده و ما هم مانند سایر ورزشکاران در این راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار