جواد نوروزبیگی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«تابستان داغ» سیاه‌نمایی ندارد/ بعضی از فیلم‌ها نباید انتخاب می‌شدند

احساسم این است که یک سری آثار نباید انتخاب می‌شدند ولی در جشنواره انتخاب شده و حضور دارند.

«تابستان داغ» سیاه نمایی ندارد/ بعضی از فیلم‌ها نباید انتخاب می‌شدندجواد نوروز بیگی، تهیه کننده فیلم سینمایی تابستان داغ در گفت و گو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت قبول کردن تهیه کنندگی «تابستان داغ »، گفت: چون این فیلم راجع به خانواده بود و درباره مسئولیت پذیری درباره فرزندان بود، از قصه خوشم آمد و دیدم بی آن که سیاه نمایی داشته باشد، به چنین مسئله‌ای می‌پردازد و جای چنین آثاری در میان فیلم‌های سینمایی خالی است و باید بیشتر کار شود.

وی در خصوص تهیه کردن آثار فیلم سازان اول، گفت: من اگر فیلم نامه خوب باشد مشکلی ندارم و به نظرم هر تهیه کننده ای فیلم نامه های بسیار خوب را کار می کند و شاهد هستیم که فیلم اولی ها چگونه به چشم می آیند.

نوروز بیگی درخصوص آینده فیلمسازی ابراهیم ایرج زاد گفت:  مطمئنم که با ادامه دادن مسیرش کارگردان خوبی برای سینما خواهد شد و آورده هایش هم برای سینما خوب است.

تهیه کننده «سلام بمبئی» نظرش را درباره جشنواره فجر امسال، گفت: جشنواره به صورت منظم برگزار می‌شود ولی احساسم این است که یک آثاری نباید انتخاب می‌شدند ولی در جشنواره انتخاب شده و حضور دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم‌های امسال اغلب ضعیف است، گفت: به نظرم این به بحث بودجه مربوط می شود که به قدری محدود شده که دست عوامل باز نیست و فیلم‌ها به لحاظ سوژه خوبند ولی به دلیل نبود بودجه به خوبی نتوانسته‌اند سوژه را پرداخت کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار