گیلان؛

برگزاری نشست هم اندیشی راهپیمایی 22 بهمن

چگونگی هرچه بهتر اجرا شدن راهپیمایی پرشور 22 بهمن و ادای فریضه باشکوه نماز جمعه در نشستی هم اندیشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این نشست با اشاره به اینکه امسال مسیر راهپیمایی و محل برگزاری جشن ملی 22 بهمن ماه به دلیل تقارن با روز جمعه تغییر یافته است افزود: حضور پر شور مردم همیشه در صحنه انقلاب و ادای با شکوه فریضه نماز جمعه می تواند فصل الخطاب یاوه گویی های دشمنان کشور باشد.

محمد فلاح شجاعی به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه ترامپ اشاره کرد و گفت:حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه انقلاب، می تواند جواب محکم و کوبنده ای به این یاوه گویی ها باشد.

وی ساعت آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را 9:30دقیقه از 4 مسیر اعلام کرد و افزود: سخنران جشن ملی انقلاب حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر انسجام حرکت راهپیمایان به سوی میعادگاه نماز جمعه تصریح کرد: راهپیمایی ملی 22 بهمن با نماز جمعه که جزء ارزشهای اسلامی و آرمانی انقلاب اسلامی است ختم خواهد شد و بار دیگر مردم همیشه در صحنه انقلاب با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار کشور ما ورق خواهند زد.

محمد فلاح شجاعی به نقش مهم صدا و سیما در انعکاس حضور پرشور مردم اشاره کرد و افزود: بازتاب حضور پر شور مردم انقلابی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و اقامه باشکوه نماز جمعه در عرصه های ملی و جهانی می تواند جواب قاطع یاوه گویی های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

در پایان این نشست تخصصی 2 ساعته هریک از شرکت کنندگان ، راهکارها و پیشنهادهای خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر اجرا شدن راهپیمایی 22 بهمن واقامه نمازپر صلابت جمعه ، تدابیر امنیتی و روان سازی ترافیک بیان کردند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.