علیرضا برازنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جای«هجوم» در جشنواره خالی بود/«بیست و یک روز بعد» فضای متفاوتی دارد

علیرضا برازنده امسال با فیلم «بیست و یک روزبعد» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

جای«هجوم» مکری خالی بود/«بیست و یک روز بعد» فضای متفاوتی داردعلیرضا برازنده فیلمبردار سینما و فیلم «بیست و یک روز بعد» در خصوص علت همکاری با این فیلم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمنامه و کل فضاهایی که قرار بود فیلمبرداری شود را دوست داشتم و من را جذب کرد به این علت اعلام همکاری کردم و چون فضای متفاوتی داشت از لنزهای خاص تری استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: جای «هجوم» در جشنواره امسال خالی است چون فضای خاصی داشت و اگر مخاطب می دید استقبال می کرد از طرفی کار کردن با مکری لذت بخش است چون هم حرفه ای است و هم سینما و نگاه خاصی دارد که عینش نیست.

برازنده از همکاری با خردمندان به عنوان فیلمساز کار اولی اظهار داشت:به نظرم فیلم اولی و چندمی، با هم فرقی ندارد و بیشتر فیلمنامه شما را راغب به همکاری می کند.

این فیلمبردار درباره پروژه هایی که امسال کار کرده و گزیده کاری خود بیان کرد: «هجوم» شهرام مکری را فیلمبرداری کردم که متاسفانه در جشنواره حضور نداشت و «بیست و یک روز بعد» البته به این دلیل که دوست داشتم فضاهای متفاوتی را تجربه کنم و تداخل کاری پیش نیاید برخی فیلمنامه ها را رد کردم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار