در حاشیه نشست هیات دولت؛

سیف: مصوبه بخشودگی جرائم وام‌های زیر 100 میلیون امروز ابلاغ می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی گفت: امروز بخشنامه بخشودگی جرائم و سود وام‌های زیر 100 میلیون به بانکها صادر می‌شود.

سیف: مصوبه بخشودگی جرائم وام‌های زیر 100 میلیون امروز ابلاغ می‌شودبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی ‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره ارائه تسهیلات 80 میلیونی وام ازدواج توسط صندوق قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: جزئیات این مسئله را باید مورد بررسی قرار دهم تا بتوانم پاسخی مشخص ارائه کنم.

سیف درباره تک نرخی شدن نرخ ارز اظهار کرد: برای این مهم روابط بانکی بین‌المللی باید مورد توجه قرار گیرد امروز در شرایط پسابرجام پیشرفت داشته‌ایم و طی ماه‌های آینده این شرایط ایجاد خواهد شد و بانک مرکزی در تلاش است تا نرخ ارز را تک نرخی کند.

رئیس کل بانک مرکزی درباره وضعیت پرداخت تسهیلات به کسبه ساختمان پلاسکو گفت: دبیرخانه‌ای در دولت برای این مسئله تشکیل شد که پس از معرفی دبیرخانه به اتاق اصناف کاسبان این ساختمان می‌توانند تسهیلاتشان را دریافت کنند البته این تسهیلات زمانی که کسبه این ساختمان در مجتمع نور تهران مستقر شدند پرداخت خواهد شد.

وی درباره افزایش ساعت کاری بانک‌ها و تأمین اسکناس شب عید خاطر نشان کرد: خوشبختانه از سالهای گذشته تا به امروز برای تأمین اسکناس شب عید مشکلاتی نداشتیم و افزایش ساعت کاری بانک‌ها نیز در دهه دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

سیف در پایان خاطر نشان کرد: بخشنامه بخشودگی جرایم زیر 100 میلیون تومان امروز قرار است به بانک‌ها ابلاغ شود و بانک‌ها پس از این ابلاغیه می‌توانند فعالیت‌های لازم خود را انجام دهند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سینا
۱۶:۲۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
فقط جرایم؟!
گفتن سود و جرایم که
آخرین اخبار