کرمانشاه؛

پروژه های استان نیازمند حمایت‌های بانک مرکزی

استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون حدود شش میلیارد دلار پروژه در استان در دست اجراست که نیازمند حمایت‌های بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی با اشاره به پروژه‌های بزرگ و کلانی که در استان کرمانشاه در دست اجرا است، اظهار کرد: گام‌های بزرگی برداشته شده که بخشی از آن در حوزه زیرساختی و بخشی در حوزه تولید و اقتصاد است.


وی سامانه گرمسیری، راه آهن، خودروسازی، لاستیک سازی، تولید کاغذ از سنگ و ... را از پروژه‌های مهم در حال اجرا در کرمانشاه برشمرد و تاکید کرد: برای پروژه‌های بزرگ دیگری هم خیز برداشته‌ایم که سرمایه‌گذاری آنها حدود پنج تا شش میلیارد دلار است.

استاندار کرمانشاه پالایشگاه آناهیتا با 3.4 میلیارد یورو سرمایه گذاری، پتروشیمی اسلام آبادغرب با  1.6 میلیارد دلار و طرح توسعه پتروشیمی اوره و آمونیاک با 250 میلیون دلار سرمایه گذاری را از جمله این پروژه‌ها دانست.

رازانی گفت: بخشی از مشکلات اجرای این پروژه‌ها به نظام بانکی و خصوصا صندوق توسعه ملی باز می گردد و دربروکراسی اداری این بخش روی زمین مانده است.

به گفته مدیر ارشد استان کرمانشاه، با حمایت سیستم بانکی کشور، این پروژه‌ها در کرمانشاه اجرا خواهد شد و چراغ امید در استان روشن‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.