اهواز؛

برگزاری جشن دهه مبارک فجر در مدارس اهواز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ۵۲ مدرسه اهواز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  امیر آهن‌جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز اظهار داشت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برای بزرگداشت دهه مبارک فجر و سی‌و‌هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزاری برنامه‌های مختلف در مدارس است که در همین راستا در 22 مدرسه مجری طرح شهردار مدرسه جشن‌هایی را به مناسبت سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز ادامه داد: این جشن‌ها همراه با برگزاری مسابقات ورزشی در این مدارس آغاز شده که هدایای متنوعی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که به آنها اهدا می‌شود.

وی افزود : همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مدارس ابتدایی مجری طرح شهردار خانواده نیز جشن‌هایی برگزار می‌شود.

آهن‌جان با بیان اینکه این مدارس در مناطق یک، دو و چهار قرار دارند، بیان داشت : جشن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در 10 مدرسه در هر کدام از مناطق یاد شده برگزار می‌شود که در مجموع 30 مدرسه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای بزرگداشت دهه مبارک فجر جشن سی‌وهشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در 52 مدرسه  اهواز برگزار می‌شود که امیدوارم مورد رضایت دانش‌آموزان واقع شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.