اصفهان؛

اداره کشور با ارائه روش‌های مختلف از سوی افراد متعدد میسر نمی‌شود

در اداره کشور نمی‌توان از 10 روش و دستور از سوی 10 نفر تبعیت کرد، دین اسلام دین عقل است و از دین اسلام فقه حکومتی فقط توسط زعیم و ولی زمان باید صادر شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه موقت جمعه تهران  دیشب در مراسم یادواره 150 شهید انقلاب در خمینی‌شهر اظهار کرد: مردم با خط شهدا، ولایت و دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب کاملاً آشنا هستند؛ شهدا مایه امنیت هستند، اگر دفاع شهدا و رزمندگان نبود مردم و حتی سخنرانان روی منبر امنیت نداشتند، همه مسؤولان نظام و دولتمردان باید در مقابل قبور شهدا سر تعظیم فرود بیاورند. 

آیت‌الله محمدکاظم صدیقی تصریح کرد: در هر زمانی مراجع زیادی داشته‌ایم ولی زعیم و پرچم دارد فقط یکی بود، در اسلام امامت فقط به قامت یک نفر در هر زمانی دوخته‌شده است، در هر زمانی ما فقط یک امام ولی داریم در اسلام تعدد امام و ولی معنای ندارد.

امام جمعه موقت جمعه تهران با بیان اینکه هر وقت یک نفر به‌ عنوان ولی و زعیم به اثبات رسید مابقی مراجع در فقه حکومتی به احترام آن زعیم اظهارنظر نمی‌کنند و از زعیم زمان خود تبعیت دارند، اعلام کرد: آخوندی که با زعیم زمان خود مخالفت کند مطرود دستور امام صادق(ع) است و به درد جامعه نمی‌خورد، این آخوند باعث تکه‌تکه شدن جامعه می‌شود.

صدیقی تصریح کرد: در اداره کشور نمی‌توان از 10 روش و دستور از سوی 10 نفر تبعیت کرد، دین اسلام دین عقل است و از دین اسلام فقه حکومتی فقط توسط زعیم و ولی زمان باید صادر شود.

وی با بیان اینکه در رژیم شاهنشاهی فساد، بی‌دینی و بی‌غیرتی کشور را فراگرفته بود، بیان داشت: امام راحل با قیام خود و با حمایت مردم، مبارزه با شاه را حکم فقه حکومتی و واجب اعلام کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه امام راحل به آینده نظام و کشور امیدوار و خوش‌بین بود با دلی آرام و ضمیری شاد از میان ما رفت، تصریح کرد: اساس پیشرفت انقلاب و نظام مسأله امامت و ولایت است، دین اسلام دین عزت، تدبیر، سیاست و اقتصاد است، ما هنوز حکومت اسلامی واقعی نداریم، انقلاب همچون نسیمی از دین اسلام برای کشور ما محسوب می‌شود.

صدیقی با تأکید بر اینکه باید قدر دان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم که چی بودیم و چه شدیم اضافه کرد: اگر دولتی داشتیم که پا به‌ پای مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه حرکت می‌کرد و قدم برمی‌داشت، به درجات بالاتری از جایگاه امروز رسیده بودیم.

وی با بیان اینکه شخص حضرت ولی‌عصر امام زمان(عج) به‌ نظام و انقلاب اسلامی نگاه خاص و ویژه دارند، اظهار داشت: حضرت ولی‌عصر در رفتن شاه و سقوط رژیم و آمدن امام و پیروزی انقلاب عنایت خاص داشتند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است و به وعده امام راحل پرچم به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید، اعلام کرد: آینده‌نگری امام راحل و مقام معظم رهبری قطعاً محقق خواهد شد، با اعتقاد کامل می‌گویم خامنه‌ای خمینی دیگر است.

صدیقی تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران و لجبازی تعدادی از در داخل با حمایت آمریکا و انگلیس و با هدف رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند بود، چراغ انقلاب ما را خداوند روشن کرده و چراغ الهی به‌ راحتی خاموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم کشور ایران از مردم صدر اسلام برتر و بالاترند، افزود: مردم و جوانان ما چه در داخل و چه در خارج کشور از ناموس اهل‌بیت و ائمه اطهار دفاع می‌کنند، امروز دفاع از حرم حضرت زینب برای دفاع از ناموس ائمه اطهار و اهل‌بیت محسوب می‌شود، ملت ایران با همه ملت‌های دنیا و تاریخ فرق دارد و متفاوت است.

امام‌ جمعه موقت تهران در پایان خاطر نشان کرد: هیچ قدرت و تبلیغاتی مردم کشور و نظام ما را از ولایت و انقلاب جدا نکرده، با وجود فشارها، مشکلات اقتصادی و بداخلاقی بعضی دولت‌ها مردم خط اصلی را گم نکرده‌اند و منحرف نشده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار