دعوت وزارت علوم از دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری طی بیانیه‌ای از دانشگاهیان برای شرکت پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛نقل از وزارت علوم، این وزارتخانه طی بیانیه‌ای از دانشگاهیان برای شرکت پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد . متن این بیانیه به شرح زیر است:

بزرگداشت دهه فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق وفاداری نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهیدان است.

در یوم الله ۲۲ بهمن، خانواده بزرگ استادان، دانشجویان و دانشگاهیان همگام با سایر اقشار ملت  قهرمان و شهید پرور، با شرکت پرشورحداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به دنیا ارسال می کنند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می کند که با الهام از آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه ­های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته است با کسب افتخار آمیزترین دستاوردها، اقتدار ملی را از طریق اقتدار علمی و اقتصاد مقاومتی را از راه اقتصاد دانش بنیان تحقق بخشد.

بی شک حضور دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای حضور پر رنگ و تلاشگرانه در یک جهاد علمی برای کسب  مرجعیت  علم و فناوری در جهان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار