منطقه آزاد چابهار موفق عمل نکرده است

نماینده مردم چابهار با بیان اینکه منطقه آزاد چابهار تاکنون موفق نبوده گفت: سفرهای هیئت‌های خارجی مختلف به چابهار تاکنون برای سیستان و بلوچستان دستاوردی نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ عبدالغفور ایران‌نژاد امروز در نشست خبری گفت: تاکنون اقدامات شایسته‌ای از جانب نظام در چابهار صورت گرفته و در حال حاضر 14  اسکله صیادی در این منطقه مشغول به فعالیت است.

نماینده مردم چابهار با اشاره به اینکه مشعل گاز تا 2 سال آینده در چابهار روشن می‌شود، بیان کرد: زیرساخت‌های نامناسب در مرز "ریمدان" سبب کندی رفت و آمد در این مرز شده که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده این  معضل تا سال آینده حل می‌شود.

 نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: استاندار سیستان و بلوچستان بابت ناهماهنگی دبیر شورای عالی مناطق آزاد در انتصاب  مدیرعامل جدید بومی منطقه آزاد چابهار دلخور است.

وی از ارائه پیشنهاد پیوست نقشه چابهار و کنارک به لایحه منطقه آزاد خبر داد و تصریح کرد: گره اقتصادی در این منطقه با عملیاتی‌شدن این طرح  باز می‌شود و به زودی با آماده شدن این نقشه این طرح در مجلس پیگیری می‌کنم.

ایران‌نژاد از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی روستای تاریخی "تیس" خبر داد و بیان کرد: سفرهای هیئت‌های خارجی مختلف به چابهار تاکنون دستاوردی برای استان نداشته است.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
جاده هاش نه امنیت داره ونه ایمنی!!