شجاع‌پوریان در جلسه شورای شهر؛

امداد آتش‌نشانی نیاز به ناوگان هوایی دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: ناوگان امدادی آتش‌نشانی نیاز به ناوگان هوایی دارد و باید دست به دست هم دهیم که دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی الله شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران در سیصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد در نطق پیش از دستور خود با تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 2 حادثه کام مردم را تلخ کرد. یکی از حوادث فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود و ایشان یکی از پایه های انقلاب بودند و هجمه ها علیه وی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب نشان از مظلومیت وی بود.

وی افزود: وداع باشکوه با آیت‌الله رفسنجانی موجب شد کسانی که قصد داشتند با اتهام زنی راه خود را هموار کنند موفق نشوند.

شجاع پوریان بیان داشت: حادثه پلاسکو رویداد دومی بود که کام مردم را تلخ کرد که در آن جمعی از آتش‌نشانان ما جان خود را از دست بدهند و این حادثه هشداری به مسئولان بود.

عضو شورای شهر تهران گفت: در حادثه پلاسکو عده‌ای از آتش‌نشانان ما جان خود را از دست دادند و امنیت روانی مردم نسبت به اینکه تجهیزات آتش نشانی کامل نیست، از بین رفت.

وی گفت: در جلسه روز یکشنبه (17بهمن شورای شهر تهران)، شهردار به بیان برخی از ابعاد حادثه پرداخت و اعضای شورای شهر هم پرسش هایی را مطرح کردند که کارشناسی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه برای افرادی که حادثه را دنبال می کردند این تفکر استنباط شد که فضا برای تطهیر مدیریت شهری ایجاد شده است، اگر قرار است با هر حادثه ای کار نظارتی شورا بر روی شهرداری را سیاسی کاری اعلام کنیم پس بحث نظارتی شورا چه می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون که هنوز کسی مسئولیت حادثه پلاسکو را نپذیزفته است حداقل به دنبال راهکار باشیم که دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

شجاع پوریان گفت: به گفته کارشناسان، تهران مستعد حوادث زیادی است و از امروز باید به دنبال پر کردن خلاءهای قانونی باشیم و باید ناوگان امدادی آتش‌نشانی را تجهیز کنیم.

وی گفت: ناوگان امدادی آتش‌نشانی نیاز به ناوگان هوایی دارد و باید دست به دست هم دهیم که دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار