مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا؛

تک بازی سرنوشت ساز پلی آف؛استقلال-السد قطر

در تک بازی سرنوشت ساز پلی آف، امروز استقلال برای رسيدن به مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا بايد برابر السد به ميدان برود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در تک بازی سرنوشت ساز پلی آف، امروز استقلال برای رسيدن به مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا بايد برابر السد به ميدان برود. بدون شک برنده اين ديدار در گروه A در کنار سه تيم الاهلی امارات، لوکوموتيو ازبکستان و تعاون عربستان قرار می گيرد. البته برای رسيدن به اين مرحله بايد يک بازی سرنوشت ساز انجام شود. ديداری که نتيجه آن برای هر دو تيم حياتی است و هيچ يک نمي خواهند بازنده ديدار امروز باشند.

منصوریان با تيم جوان خود توانسته در هفته های اخير نتايج بسيار خوبی را کسب کند. اين تيم در سه بازی آخر خود با سه گل برنده شد و توانست خود را به رده سوم جدول برساند.با توجه به اینکه آبی ها از گرفتن بازيکن جديد و تقويت تيم شان برای اين بازی محروم شدند اما بازيکنان جوان استقلال در 6 بازی اخير نشان دادند که توانايی های زيادی دارند.به این ترتیب منصوریان در نظر دارد در دیدار مقابل السد هم از حضور بازیکنان جوان بهره ببرد.

از طرفی دیگر تیم السد تيمی است که فصل گذشته در ليگ قطر سوم شد و هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد البته به نظر می رسد در دیدار امروز همه نگاه ها به ژاوی باشد.ستاره بيی بديل سالهای قبل بارسلونا که پس فتح تمامی جام های ممکن با بارسلونا و تيم ملی اسپانيا حالا در سن 37 سالگی کاپيتان السد قطر است.

از نکات قابل توجه بازی امروز، تقابل جوانان استقلال با اين ستاره کهنه کار بسيار جذاب خواهد بود. در جمع سفيدپوشان السد يک بازيکن ايرانی هم حضور دارد. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش ايرانی ديگر چهره آشنای السد است.

السد چندين بازيکن مطرح ديگر هم دارد بغداد بونجاح مهاجم الجزايری و گران قيمت اين تيم بازيکن بسيار خطرناکی است. اين تيم چندين بازيکن غير قطری هم در ترکیب خود دارد که همه تابعيت قطری گرفته اند .

بر خلاف استقلال که از يک سرمربی جوان بهره می برد اما در مقابل سرمربی السد يک مربی 70 ساله پرتغالی است. اوسوالدو فريرا مربی سابق پورتو و چندين تيم پرتغالی ديگر، دو فصل است که در السد حضور دارد.

السد 13 بار قهرمان ليگ قطر شده و 10 بار در جام حذفي کشورش به قهرمانی رسيده است.
اين دو تيم تا به حال هفت بار با هم بازی کردند که استقلال هيچگاه به السد نباخته است.
عليرضا منصوريان اميدوار است امروز با اتکا به بازيکنان جوانش و حمايت هواداران خود را به ليگ قهرمانان آسيا برساند. هم منصوريان و هم السد سال گذشته در مرحله پلي آف حذف شدند.

با این تفاسیر باید منتطر ماند و دید کدام یک از دو تیم می توانند در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا پیروز میدان باشند.

اين بازی از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی و به قضاوت احمد ابوبکر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار