اردبیل؛

برجام یک توافق کم نظیر و یک دستاورد بزرگ دولت است

معاون رییس جمهوری در امور خانواده و زنان گفت: برجام یک توافق کم نظیر و یک دستاورد بزرگ دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، شهیندخت مولاوردی با بیان اینکه برجام یک توافق کم نظیر و یک دست آورد و موفقیت بزرگ دولت تدبیر و امید می باشد، اظهار کرد: اینکه یک رییس جمهوری که به تازگی بر مسند دولت در آمریکا نشسته سخن از پاره کردن برجام براند تاثیر چندانی در اصل موضوع ندارد و بطور یقین قسمت عظیمی از این توافق براساس مستندات آن به پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: پس از توافق برجام تعداد 12 قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس انرژی اتمی لغو گردید و جمهوری اسلامی ایران از تهدید منشور بین المللی خارج شد که چنین اقدامی بدون جنگ،اشغال نظامی و تغییر رژیم در دنیا سابقه نداشته است.

معاون رییس جمهوری در امور خانواده و زنان گفت: بدعهدی دولت آمریکا به عنوان یک طرف توافق برجام، ناقض ارزش های این توافق تاریخی و بسیار بزرگ نیست.

مولاوردی افزود: دولت آمریکا فقط یک طرف توافق برجام است درحالی که چهار کشور قدرتمند دیگر نیز آن را امضاء کرده و بر سر پیمان خویش هستند.

وی با بیان اینکه هرچند رییس جمهوری جدید آمریکا سخنانی علیه مسلمانان جهان مطرح می کند، اما بطور یقین طرح ایران هراسی که قبل از برجام ازسوی بدخواهان این مرز و بوم تدارک دیده شده بود از برنامه خارج شده و تنش ها علیه کشورمان در مجامع جهانی از میان رفته است.

وی به دیگر گشایش های ایجاد شده در بعضی از حوزه های اقتصادی کشور پس از توافق برجام اشاره و یادآروی کرد: لغو تحریم های مالی، بیمه، کشتیرانی و ... ازجمله این تحول های مثبت می باشد و مردم ایران به تدریج آثار مفید آنها را در زندگی روزمره خویش احساس خواهند نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.