سرمربی ایرانجوان:

بدشانسی گریبانگیر ایرانجوان شده است

سرمربی ایرانجوان با اشاره بدشانسی های زیادی این تیم گفت: نمی دانم چرا توپ هایمان وارد گل نمی شود.

بدشانسی گریبانگیر ایرانجوان شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مفتخر پس از تساوی تیم ایران‌جوان بوشهر در مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در بوشهر در جمع خبرنگارانگفت: بد شانسی در تیم ایران‌جوان بوشهر موج می زند. مدتی است بد شانسی به تیم ایران‌جوان بوشهر اجازه نمی دهد که این تیم برنده شود. ما در چند بازی آخیر بارها در دقایق پایانی به گل رسیده ایم ولی در همان دقایق هم گل دریاففت می کنیم.

وی با بیان اینکه بازی در دو نیمه متفاوت بود تصریح کرد: در نیمه‌نخست بازی بازیکنانم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند ولی در نیمه دوم روند بازی بازیکنانم تا حدودی تغییر کرد ولی چند موقعیت گل را از دست دادند.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه تمرینات گل‌زنی دائم در حال انجام است گفت: با وجود اینکه تمرینات ایران‌جوان روش گل‌زنی تمرین می‌شود ولی در شرائط بازی نمی دانم چرا توپ ها وارد گل نمی شود.

مفتخر با تاکید بر تقویت انگیزشی بازیکنان افزود: بازیکنان تیم ایران‌جوان بوشهر بدون هیچ چشم‌داشتی به‌کار خودشان ادامه می‌دهند ولی باید این بازیکنان از لحاظ انگیزشی تقویت شوند.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر بازی هفته آینده ایران‌جوان بوشهر را با فجر شهید سپاسی شیراز ذکر کرد و افزود: در بازی آینده هم بدنبال نتیجه ایده‌ال برای صعود در رده بالای جدول لیگ دسته اول هستیم.

انتهای پپیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.