قم؛

۷۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مدیریت بحران و ایمنی شهر قم

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرداری در بودجه سال آینده بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای حوزه مدیریت بحران، ایمنی و سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علی‌اکبر رحیمی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای اولیاء دانش آموزان و فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و دانش آموزان مقطع دبیرستان روزهای دوشنبه در نظر گرفته‌ایم همچنین در روزهای زوج هفته 50 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی در طرح آموزشی مدرسه آماده شرکت می‌کنند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: شهرداری قم موضوع پیشگیری را به‌صورت جدی دنبال کرده و برای تحقق این هدف جلسات آموزشی برای نیروی‌های شهرداری برگزار کرده‌ایم.

وی با تأکید بااینکه فعالیت‌های فرهنگی در مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با نگاه جدی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های اصلی این مرکز کاهش خسارت‌ها در زمان وقوع حوادث احتمالی است و در این زمینه از ظرفیت‌های مشارکت مردمی استفاده می‌کنیم.

رحیمی ضمن تقدیر از سازمان‌های مختلف شهرداری گفت: این تلاش‌ها با همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان نتیجه‌بخش خواهد بود و امیدواریم با برنامه منسجم از این ظرفیت‌ها استفاده لازم را داشته باشیم.

در ادامه مراسم، سید امیر سامع با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز پیشگیری و مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث اظهار داشت: امید است در حوزه پیشگیری بتوان با انجام فعالیت‌های فرهنگی به نتایج موردنظر دست‌یافت.

معاون خدمات شهری و اموراجتماعی شهرداری قم افزود: شهرداری در بودجه سال آینده بیش از 70 میلیارد تومان برای حوزه مدیریت بحران، ایمنی و سازمان آتش‌نشانی در نظر گرفته است. با انتقال اطلاعات در حوزه ایمنی به شهروندان می‌توان هزینه‌های شهری را کاهش داد و باید برای تحقق این امر بخش‌های مختلف مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.