کرمانشاه؛

محموله لاستیک قاچاق در کرمانشاه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف محموله لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان از کشف محموله لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال خبر داد و گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر شده است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: با تداوم برنامه ريزي پليس در برخورد با قاچاق كالا و حمایت از تولیدات داخلی روز گذشته اکیپی ویژه از عومل یگان امداد حین گشت زنی در حوالي ميدان امام خميني (ره) به يك دستگاه خودروی باري ايسوزو برخورد کردند و با توجه با سنگینی قسمت حمل بار به آن مظنون شدند.
وی افزود: عوامل انتظامی قصد متوقف کردن خودرو را داشتند اما راننده به دستور ایست مأموران بی توجهی و اقدام به فرار کرد، لذا در اقدامی ضربتی با شگردهای خاص پلیسی مأموران پس از طی مسافتی موفق به توقیف خودرو شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی از خودرو 220 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال کشف و متهم در بازجویی های اولیه معترف شد که قصد توزیع محموله در سطح شهر کرمانشاه را داشته است.
سرهنگ شیرزادی در پايان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و تحویل آن به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: در راستاي شعار اقتصاد مقاومتی و مقابله با قاچاق کالا، مجموعه انتظامي این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزي با هرگونه اقدام مجرمانه اقتصادی مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.