حجت الاسلام انصاری:

دشمنان انقلاب به دنبال ناامید کردن نسل جوان هستند/ نقض برجام برای آمریکا هزینه دارد

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: دشمنان ملت ایران با همه ابزار تبلیغاتی خود در تلاشند آینده مردم و به خصوص نسل جوان را ناامید کنند.

دشمنان انقلاب به دنبال نا امید کردن نسل جوان هستند/ نقض برجام برای آمریکا هزینه دارد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی انقلاب اسلامی، چرایی و شکل‌گیری آن است. 

وی افزود: باید برنامه ها، آرمان‌ها و عوامل موثر پیروزی انقلاب مورد توجه قرار گرفته و به سمت آن حرکت کرد. 
 
معاون حقوقی رییس جمهور تصریح کرد: دشمنان ملت ایران با همه ابزار تبلیغاتی خود در تلاشند آینده مردم و به خصوص نسل جوان را مردد و ناامید کنند.

حجت‌الاسلام انصاری ادامه داد: دشمنان انقلاب همچنین سعی دارند پیوند این نسل را با گذشته پر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی تضعیف و یا از هم بگسلند.   
 
وی اضافه کرد: همچنین دشمنان قصد دارند که با استفاده از ترفندهای خاص، برجسته ساختن برخی مشکلات و ایجاد تابلوهای کاذب در مقایسه های نامتقارن نسبت به پیشرفت کشور، توانایی های ملت و آینده روشن بذر ناامیدی را بیفشانند.  

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: واضح است ملتی که امیدش را از دست دهد و نسبت به گذشته خود افتخار نکند ملت به مثابه شی معلق در هوا می‌شود که با هر بادی حرکت می‌کند و ممکن است مسیر سقوط را بپیماید. 

وی تصریح کرد: انقلاب به آستانه بلوغش نزدیک می‌شود، 2سال دیگر جشن چهل سالگی‌اش را می‌گیریم لذا نگاه به گذشته می‌تواند چراغ امید برافروخته را برای نسل آینده روشن کند.

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: امروز تحریم ها، تهدیدات و به شهادت رساندن دانشمندان را پشت سر گذاشته ایم و کشورمان قدرت بلامنازع در خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه ایران رتبه 18 را در اقتصاد جهان کسب کرده افزود: کشورمان در دانش های بنیادین صنایع بزرگ فعال بوده و در ساختن نیروگاه هسته‌ای رتبه 14 را داراست.

معاون حقوقی رییس جمهور افزود : امروز ترامپ رئیس جمهور امریکا، ساز مخالف می‌زند و قبل از آنکه ما به اظهارات وی معترض باشیم، سایر اعضای گروه 5+1 به سیاست هایش معترض‌اند.

حجت الاسلام انصاری تاکید کرد: امروز نقض برجام برای آمریکا هزینه دارد، این کشور ما است که امنیت پایدار داشته و از اروپا  هم امن‌‍تر است.

وی در پایان خاط نشان کرد: ملت ایران با وحدت ملی و در سایه ولایت فقیه توانسته است بیش از گذشته پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار