اردبیل؛

35 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کوثر به بهره برداری رسید

با حضور استاندار اردبیل ۳۵پروژه عمرانی و اقتصادی باهزینه ۲۱میلیارد و 500میلیون تومان در شهرستان کوثر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، در ادامه مراسم و برنامه های دهه مبارک فجر و سفرهای شهرستانی استاندار اردبیل، مجید خدابخش با حضور در شهرستان کوثر ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با هزینه ۲۱میلیارد و 500میلیون تومانرا در این شهرستانافتتاح کرد.

وی با خانواده شهیدجعفر سلیمانی نیز دیدار وگفتگو کرد. شهیدسلیمانی در سن ۱۵سالگی در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

استاندار اردبیل در این دیدار خطاب به مادر شهید سلیمانی گفت: شما مادران شهید چه ارزشمند فرزند پرورش داده اید که در سن ۱۵سالگی درس و زندگی و آمال و آرزوی خود را رها و برای دفاع از آرمان های انقلاب و حراست از خاک میهن اسلامی جان شیرین خود را فدا کردند.

خدابخش در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که در محل کانون اندیشه شهرستان کوثر برگزار شد نیز حضور یافت و طی سخنانی گفت: باید ظرفیت ها و پتانسیل ایجاد اشتغال شهرستان کوثر توسط جوانان و کارآفرینان بررسی و احصاء شود.

وی اظهار داشت: دلیل مهاجرت ها بیکاری است و اشتغال راه علاج آن است عمران شهرستان شرط لازم جلوگیری از مهاجرت است شرط کافی نیست و با ایجاد درآمد و اشتغال است که رشد و توسعه تحقق می یابد.

خدابخش با اشاره به خدمات دولت و نظام اسلامی، بیان کرد: ۱۰۰میلیارد تومان درسال گذشته و ۱۶۰میلیارد توماننیزامسال برای گازرسانی روستاهای استان هزینه شده است و تا پایان سال ۹۶ تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار گازرسانی می شود.

افتتاح یک باب استخر آبدرمانی کوثر با هزینه 400میلیون تومان از دیگر برنامه اجرا شده در سفر استاندار اردبیل به شهرستان کوثر بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.