اهواز؛

راه اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان در سه فاز

فرماندار بهبهان گفت: فردا با حضور معاون رئیس جمهور نیروگاه 1000مگاواتی سیکل ترکیبی بهبهان با یک‌هزار و 200 میلیارد تومان در سه فاز و تولید 500 مگابایت وارد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین ملک‌خدایی فرماندار بهبهان اظهار کرد:  نیروگاه 1000مگاواتی سیکل ترکیبی بهبهان فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور در افتتاح خواهد شد.
 
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این نیروگاه بیش از 150 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌کار خواهند شد.

فرماندار بهبهان با اشاره به راه‌اندازی پالایشگاه و تکمیل این پروژه بزرگ در شهرستان بهبهان افزود: با توجه به اینکه این پروژه در دولت قبل کلنگ‌زنی شده و با داشتن مشکل مالی پیشرفت نداشت، در دولت تدبیر و امید بیش از 43 درصد پیشرفت داشته است.

ملک‌خدایی خاطرنشان کرد: با همکاری تعدادی از شرکت‌های پتروشیمی؛ بانک سپه و تعامل و کمک دولت، 8 هزار میلیارد تومان به این پروژه بزرگ تزریق و یک هزار و 150 نفر مشغول به‌کار شده است.

وی با اشاره به کشتارگاه شهرستان بهبهان که 12 سال پیش قرار بود افتتاح شود گفت: مشکل عمده این پروژه بدهی بسیار بالایی است که دولت و بخش خصوصی نمی‌تواند به صورت مستقیم آن‌را حل کند.

فرماندار بهبهان اضافه کرد: عمده مشکل بهبهان که با مردم به صورت مستقیم در ارتباط بود پروژه بیمارستان ولی‌عصر(عج) است که با تزیرق 22 میلیارد تومان با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحد اورژانس بیمارستان شهید‌زاده افزود: با پیشرفت‌های خوبی که در پروژه اورژانس صورت گرفته امید است تا دو سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

ملک‌خدایی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در بخش کشاورزی شهرستان بهبهان احیاء طرح بنه‌باشت و توسعه 3 هزار و 500 هکتار از آن اراضی بوده است.

فرماندار بهبهان ادامه داد: هتل موسوی‌پور که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در11 هزار متر زیر بنا ساخته شده است به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: امید است که خبرنگاران شهرستان بتوانند نقاط قوت و روزنه‌های امید را در دل مردم زنده و انعکاس دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.