اهواز؛

اهالی چغامیش مدرسه و جاده استاندارد می خواهند

بخشدار چغامیش دزفول مدرسه و جاده استاندارد را مهم ترین مطالبات اهالی این بخش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکرالله قارم، بخشدار چغامیش دزفول بیان کرد: این بخش با 35 هزار نفر جمعیت مدارسی فرسوده و بالای 50 سال قدمت دارد ضمن اینکه اهالی این بخش همچنان از نبود جاده استاندارد رنج می برند.

وی افزود: مدارس روستاهای خوزینه باقر، سیدنور ، بلادیه و مدرسه راهنمایی دخترانه شهر چغامیش دزفول با قدمتی بالای 50 سال نیازمند بهسازی و نوسازی هستند.

قارم اظهار داشت: سیل فروردین ماه نیز خسارات فراوانی به جاده ای بخش چغامیش وارد کرد که به علت نبود اعتبار از سوی راه وشهرسازی رها شده اند ضمن اینکه تاکنون خسارت سیلزدگان بخش چغامیش جبران نشده است.

بخشدار چغامیش نبود جاده استاندارد را از دیگر مشکلات اصلی این بخش عنوان کرد و گفت: با وجود تردد نسبتا سنگین در بخش چغامیش جاده استانداردی در این بخش وجود ندارد ضمن اینکه جاده های بین روستایی سید نور و شهید بهشتی غیراستاندارد می باشند.

وی اذعان داشت: باتوجه به وقوع حوادث رانندگی در این جاده های روستایی غیراستاندارد، ایمن سازی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

شکرالله قارم در خصوص خسارت وارده به مزارع و باغ های مرکبات بخش چغامیش خاطرنشان کرد: خطر سرمازدگی باغ های مرکبات دزفول را تهدید می کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.