چوبینه خبر داد

درمان 3 هزار بیمار خارجی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر گفت: سه هزار بیمار خارجی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران درمان خواهند شد.

درمان 3 هزار بیمار خارجی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایرانبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر حمید چوبینه مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر با اشاره به سابقه 10 ساله مجتمع دارویی درمانی هلال احمر در درمان بیماران خارجی گفت: این فعالیت با ایجاد سامانه گردشگری سلامت (تورسیم درمانی) در هلال احمر رنگ و بوی جدی تری گرفته است.

وی اظهار کرد: هلال احمر به عنوان بخش غیر دولتی در حوزه گردشگری فعالیت مطلوبی داشته است، ضمن اینکه مهیا کردن زمینه های ورود بخش خصوصی به گردشگری سلامت به بهبود اقتصاد کشور منجر می شود.

چوبینه به درمان سه هزار بیمار خارجی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران اشاره کرد و افزود: بخشی از درمان ها مانند چشم پزشکی و درمان ناباروری را در این مجتمع انجام می دهیم و آن دسته از بیماران خارجی که نیازهای دیگر درمانی دارند هم به بیمارستان های مطرح معرفی می شوند.

مدیر عامل مجتمع دارویی هلال احمر اظهار داشت: ایجاد ارتباط خوب و سازنده با برخی کشورهای اسلامی از نتایج برجسته کنگره سال گذشته محسوب می شود.

چوبینه یادآور شد: ارزان بودن تعرفه خدمات درمانی، کیفیت بالای خدمات درمانی، گردشگری سلامت و زمان انتظار کمتر بیماران در مقایسه با کشورهای اروپایی برای ورود به فرآیند درمان را از ویژگی های ممتاز و شاخص حوزه سلامت در ایران به شمار می آیند، همچنین باید بخش های خصوصی نیز بیشتر درگیر توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی شوند.

گفتنی است دومین کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی پنجم تا هفتم اسفندماه با حضور 50 کشور اسلامی و چهار کشور غیر اسلامی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار