ساری،

نجات 44 شهروند از حوادث

آتش نشانان ساروی در ۲۰۴ عملیات امدادی ۴۴ شهروند را ماه گذشته از خطر مرگ نجات دادند.

حسن سيدی مدير عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از۲۰۴ عمليات امدادی آتش نشانان این مرکز، ۱۳۴ مورد عمليات اطفای حريق و ۷۰ مورد ديگر عمليات امداد و نجات بوده است.

وی افزود: ۸۰۰ مامور آتش نشان به همراه ۲۶۴ خودروی آتش نشانی ماه گذشته به محل حادثه اعزام شدند كه درعمليات های صورت گرفته، ۴۴ شهروند از حوادث نجات دادند.

مدير عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری با تاكيد بر رعايت همه موارد ايمنی از سوی شهروندان، گفت: در این حوادث ۲۵ نفر مصدوم شدند و ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سيدی به امداد رسانی و خدمات اين سازمان حتی در خارج از محدوده شهری اشاره كرد و افزود: در اين مدت از كل عمليات ها ۵۶ مورد به خارج از محدوده شهر است كه ۲۰۰ مامور آتش نشان برای انجام اين ماموريت ها اعزام شد.

وی به وقوع حوادث آتش سوزی در اماكن مختلف اشاره و گفت: بيشترين حوادث آتش سوزی دی ماه به ترتيب ۵۵ مورد در معابر و گذرگاه ها، ۳۱ مورد در اماكن مسكونی، ۲۰ مورد در فضای سبز، ۱۶ مورد در خودرو ها و مابقی در ديگر اماكن رويداده است.

وی بيشترين علت حوادث آتش سوزی در دی ماه را به ترتيب آتش سوزی ناشی از عدم رعايت موارد ايمنی و بی احتياطی و سوختن مواد جامد سوز، استفاده از كبريت وته سيگار، وسايل الكتريكی و اتصالی برق، نشت گاز و وسايل گاز سوز عنوان كرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.