بازديد معاون هنری از دبيرخانه ششمين جشنواره مد و لباس فجر

علی مرادخانی، عصر دیروز با حضور در دبيرخانه ششمين جشنواره مدولباس فجر از بخش‌هاي مختلف بازديد و با مسوولان هريك از بخش‌ها گفتگو كرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، مرادخانی با حضور در این دبیرخانه ضمن کسب اطلاع از فعالیت های هر بخش ، گزارش های دبیرهای بخش های متفاوت این جشنواره را شنید و با ایشان به گفتگو نشست. 

بررسی کیفی فعالیت هیات های انتخاب، تعداد آثار و نیز کیفیت و سطح آثار ، اطلاع از روند نشست های مبانی نظری و دینی، ارائه گزارش درباره آثار علمی راه یافته به جشنواره، اطلاع از روند نمایشگاه های استانی و نیز نحوه و همکاری و مشارکت طراحان لباس از دیگر بخش هایی بود که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد. 

همچنین در این بازدید گزارشی از سوی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس درباره پیشرفت و آماده سازی سالن های جشنواره و نیز مشارکت گسترده طراحان در این دوره به سمع و نظر مرادخانی رسید. 

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اظهار خرسندی از فعالیت های گسترده برای برگزاری باشکوه ششمین جشنواره مد و لباس فجر و قدردانی از تلاش برگزارکنندگان جشنواره در بخش های مختلف، بر دقت ، كارشناسي دقيق وانتخاب صحيح اثار در اين مرحله و زمينه سازي مناسب براي ورود اثار كاربردي به جامعه تاکید کرد. 

وی همچنین اعلام کرد که این معاونت از فعاليت هاي پژوهشي و توليد محتواي هنري در این دوره از جشنواره حمایت های لازم را انجام می دهد. 

ششمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، اسفندماه سال جاری همزمان در تهران در 15 استان کشور برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار