رییس ستاد هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ماشین آلات وابسته ایران:

40غرفه خارجی در نمایشگاه امسال حضور یافتند/ نمایشگاه در جهت تقویت جایگاه جهانی و توان افزایی فعالان است

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ماشین آلات وابسته ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگارات جوان؛هشتمین نمایشگاه صنعت چوب ماشین آلات و تجهیزات وابسته صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور معاون وزیر صنعت معدن تجارت، اعضای اتاق بازرگانی ایران سازمان توسعه تجارت و همچنین روسای انجمن ها واتحادیه های مرتبط گشایش یافت.

درهشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب و ماشین الات وابسته بیش از 120شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و وکشورهای مختلف اروپایی و آسیایی آخرین و جدیدترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه کردند.

در این نمایشگاه که تخصصی ترین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب ایران محسوب می شود، علاوه بر شرکت های داخلی شرکت هایی خارجی از آلمان ، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، فلاند، چین، ترکیه ، روسیه ، سوئیس ، قزاقستان و تایوان نیز حضور دارند.

علی محتشم امیری رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب در گفت وگو با  خبرنگار حوزه صنعت با تاکید بر اینکه نمایشگاه در فضایی بالغ بر 2هزار متر مربع تشکیل شده بیان کرد: ما نسبت به سال گذشته رشد 300درصدی در زمینه حضور شرکت های خارجی داشته ایم و از 23کشور دنیا که به صورت نمایندگی است یا مستقیم اعلام آمادگی کرده بودند، 40غرفه خارجی در نمایشگاه امسال حضور یافتند.

محتشم امیری افزود: هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب ایران با رویکرد تقویت جایگاه جهانی این رویداد توان افزایی فعالان این کشور و تحقق اقصاد مقاوتی و توسعه بازار داخلی و خارجی برگزار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور شرکت های خارجی با اهداف اقتصاد مقاومتی در تضاد نیست، تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که تکنولوژی روز دنیا را وارد کنیم تا تولیدکنندگان ما بتوانند با استفاده از الگوبرداری از تکنولوژی های خارجی در جهت گسترش تولیدات خود قدم بردارند.

وی اضافه کرد: توسعه صنعت چوب کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی، گسترش روابط تجاری و توسعه صادرات این حوزه تقویت زیرساختهای تولیدی و صادارت یک کشور وافزایش توان رقابت شرکت های ایران برای حضور در بازارهای جهانی از جمله مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب ایران است .

محتشم امیری اذعان داشت: کشورهای اروپایی بیشتر در حوزه تکنولوژی در نمایشگاه امسال فعالند و برخی از شرکت های ترکیه و چین در زمینه تولیدات چوبی هم غرفه دارند و این امر موجب افزایش رقابت در بازار صنایع چوبی کشور می شود.

رئیس ستاد برگزار هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چوب بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از 16 گروه تخصصی صنعت چوب شامل؛ خطوط ماشین آلات تولید و برش ، خطوط و ماشین آلات صنایع چوب، ماشین آلات تولید، انواع سوزن و منگه، انواع دستگاه های اشباع ساز، خطوط و ماشین آلات فرآوری چوب، طراحی و خرازی ماشین آلات چندکاره، کوره های خشک کن، دیگ های اشباع و صنایعی همچون ماشینهای حمل و جابه جایی و بسته بندی حضور دارند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ایران از امروز تا 21 بهمن ماه هروز از ساعت 8ونیم تا 16 در محل دائمی نمایشگاه هاببین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه ، صنعت ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار