نماینده سوری: در مقابل زورگویی‌های صهیونیستی-آمریکای، در کنار ایران می‌ایستیم

عضو پارلمان سوریه با انتقاد از تصمیم‌های خصمانه رئیس جمهور آمریکا، بر حمایت دمشق از ایران در مقابل اقدامات واشنگتن تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمد ماهر"، عضو پارلمان سوریه در گفت‌وگو با پایگاه خبری "معلومه" عراق از تصمیم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد و تأکید کرد: تصمیم های "ناگهانی" ترامپ در خدمت سیاست "خصمانه" رژیم صهیونیستی و علیه ایران، سوریه و عراق است.

وی با اشاره به دستور جدید ترامپ درباره ممنوعیت ورود 7 کشور اسلامی به آمریکا، افزود: تصمیم‌های ترامپ علیه کشورهای محور مقاومت در منطقه به ویژه این سه کشور (ایران، عراق و سوریه) است. ایران سفارت رژیم صهیونیستی را تعطیل و به جای آن مقر سازمان آزادی بخش فلسطین را ایجاد و تأکید کرد که قدس مسئله اصلی مسلمانان است.

این نماینده سوریه گفت: مردم سوریه برای مقابله با زورگویی صهیونیستی-آمریکای در کنار مردم ایران هستند؛ زورگویی‌هایی که از طریق سیاست های ترامپ آشکار می شود.

دستور ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور اسلامی، خشم مردم را در مناطق مختلف جهان برانگیخت؛ اما یک دادگاه فدرال این فرمان اجرایی رئیس جمهور را برای مدتی به حالت تعلیق درآورد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار