آخرین گزارش‎ها از تحولات میدانی سوریه؛

هلاکت والی خودخوانده داعش در الباب/ دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه رسانه‌ای محور تروریسم + تصاویر


ارتش سوریه محور امدادرسانی داعش در جنوب منطقه الباب را قطع کرد.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش عربی سوریه محور امدادرسانی داعش را در جاده "تادف- ابوجبار- العویشیه" از جنوب منطقه الباب در شمال شرق حلب قطع کرد.


هلاکت والی خودخوانده داعش در الباب/ دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه جدید رسانه‌ای محور تروریسم + تصاویر

خبرگزاری اعلام‎الحربی در گزارشی نوشت: کاروانی از کمک‌های انسان دوستانه شامل 31 کامیون به شهر تلبیسه در حومه شمالی حمص وارد شد. این کمک‌ها حاوی محموله‌های غذایی، پزشکی و موادی برای بهبود کیفیت آب شرب ساکنان این مناطق است.    
 
*ادامه درگیری‌ها میان تروریست‌های جیش‌الحر و داعش
آخرین خبرها درخصوص درگیری میان گروه‌های تروریستی حاکی از آن است که 5 تن از عناصر داخلی "جیش‌الحر" در ادامه درگیری با تروریست‌های داعش در "سپر فرات" به‌هلاکت رسیدند.

در این تبادل آتش میان تروریست‌ها که در اطراف شهر "بزاعه" شهر الباب از حومه شمال شرقی حلب روی داد، ضمن زخمی شدن تعدادی از عناصر تروریستی بخشی از مکانیزم تسلیحاتی جیش‌الحر نیز تخریب شد.
 
*هلاکت والی داعش در شهر الباب

هلاکت والی خودخوانده داعش در الباب/ دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه جدید رسانه‌ای محور تروریسم + تصاویر 

جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه در تازه‌ترین حملات به تروریست‌های داعش در مناطق "المعامل"، "شرکت برق"، "المقابر"، "سریه جنید"، معبر"الجفره" و محله "الحویقه"، مواضع عناصر تروریستی را هدف بمباران مستقیم خود قرار دادند.

ارتش سوریه کنترل روستای "البیضه" شرقی در حومه غربی تدمر را به‌دست گرفت. از شهر الباب خبر می‌رسد که "ابوخالد الاردنی" والی داعش در این شهر به‌همراه تعدادی از تروریست‌ها در درگیری‌های اخیر به‌هلاکت رسیدند.
 
شهروندان محاصره شده شهرهای فوعه و کفریا در حومه ادلب، ضمن اعلام نگرانی‌های خود خواستار شکسته شدن محاصره و ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به این دو شهر شدند.

هلاکت والی خودخوانده داعش در الباب/ دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه جدید رسانه‌ای محور تروریسم + تصاویر

خبرهای رسیده از روستای "الکالطه" در حومه شمالی رقه حاکی از آن است که درگیری‌های شدیدی میان نیروهای سوری و تروریست‌های داعش در جریان است.

خبرگزاری سانا نوشت: بر اساس ماده 15عفو صادر شده در سال 2016، 105 تن از معارضان مسلح حاضر در حمص و حومه آن، پس از به زمین گذاشتن سلاح‌های خود، تسلیم نیروهای ارتش سوریه شدند.

*دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه رسانه‌ای محور تروریسم

هلاکت والی خودخوانده داعش در الباب/ دروغ‌پراکنی الجزیره قطر، حربه جدید رسانه‌ای محور تروریسم + تصاویر

وزارت دفاع روسیه خبرهای منتشر شده از سوی شبکه الجزیره پیرامون کشته شدن دو نظامی روس در سوریه را تکذیب کرد.
 
این منبع تاکید کرد که اخبار شبکه الجزیره قطر درخصوص کشته شدن دو افسر روسی در سوریه، حربه‌ای جدید با هدف گمراه‌سازی رسانه‌ای است.
 
هم‎چنین یک منبع در وزارت برق سوریه از حمله تروریستی به خط لوله گاز در منطقه "جیرود" حومه دمشق خبر داد. خط لوله مذکور تولید برق منطقه الناصریه را تامین می‌کند. مدیر شرکت عمومی برق استان دمشق اظهار داشت که تروریست‌ها بامداد روز گذشته اقدام به قطع خط گازی منطقه جیرود کردند.

گزارش از: وحید امیدی موحد
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
بابا چند بار بگوییم تمامی نمایندگان کشورهای شیخ نشین خلیج فارس س در ایران فقط کارشان جاسوسی برای امریکا و اسراییل و کشور مربوطه است ضمن اینکه شغل دوم آنها جنگ روانی به سود داعش در کشور های عراق و سوریه و یمن و ....است
آخرین اخبار