میامی؛

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در میامی

آثار قاسم جعفری باهدف اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر خوشنویسی درزمینه معرفی خوشنویسان شهرستان در نگارخانه دیبا به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از میامی؛ آئین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی میامی مجموعه‌ای از آثار قاسم جعفری باهدف اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر خوشنویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری درزمینه معرفی خوشنویسان شهرستان و به میزبانی نگارخانه دیبا میامی با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

فرماندار میامی در حاشیه آئین افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: خوشنویسان باذوق و نوآوری رنگ و جلای خاصی به این رشته از هنر داده‌اند و به‌درستی که باید در حوزه هنر این‌گونه بود و قدم برداشت.

محمدمهدی کریمی بابیان اینکه هنر زبان گویای جامعه است، تصریح کرد: میامی دارای استعدادهای گوناگونی است که مراکز فرهنگی می‌توانند بااستعداد یابی قدم‌های خوبی برای شناساندن هنر اصیل شهرستان گام بردارند.

وی افزود: هنرمندان کار شگفتی در خلق هنر کرده و با طراحی و خوشنویسی، دیدگان هر بیننده را به‌سوی خود جلب می‌کنند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی نیز در این خصوص، اظهارداشت: در این نمایشگاه بیش از ۲۰اثر این هنرمند شهرستان به مدت ۱۰روز مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رضا مهدیان ضمن بیان اینکه این اولین نمایشگاه خوشنویسی در میامی است، افزود: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان می‌تواند نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه‌های فاخر هنر ایرانی اسلامی باشد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.