مربی تیم ملی وزنه برداری:

ترکیب نهایی تیم ملی تا پایان سال مشخص می شود

وحید ربیعی گفت : مرحله سوم اردوها با حضور وزنه‌برداران المپیکی از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا آخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مربی تیم ملی وزنه برداری : ترکیب نهایی تیم ملی تا پایان سال مشخص می شودوحید ربیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در حال حاضر اردو نشینان در دو گروه تمرین می‌کنند. تمرینات المپیکی‌ها متفاوت و سبک‌تر است و سایر وزنه‌برداران نیز در گروه دیگری تمرینات وزنه‌برداری را پیگیری می‌کنند؛ البته نباید انتظار داشته باشیم که وزنه‌‌برداران المپیکی در اوج آمادگی باشند و برای رسیدن به رکوردهای بالا نیازمند زمان هستند.

ربیعی ادامه داد: سعید محمدپور نیز در اردو حضور دارد و تمرینات را سبک دنبال می‌کند؛ حرکات یک ضرب - دو ضرب را انجام می‌دهد. محمدپور برای بازگشت به دوران اوجش کار بسیار سختی دارد، اما با صحبتی که با پزشکان داشتیم امیدواریم هر چه زودتر برسد تا بتوانیم در مسابقات آینده از او استفاده کنیم. در صورت آمادگی محمدپور شاید اولین مسابقه او رقابت‌های قهرمانی جهان باشد.

ربیعی درباره برنامه‌های کادر فنی و اینکه ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: تا آخر اسفند ماه اردوی فعلی برپا است و سپس وزنه‌برداران 4-3 روز برای تعطیلات نوروز به مرخصی می‌روند. دو رکوردگیری پیش از پایان سال انجام خواهیم داد که ابتدا فینال لیگ برتر وزنه‌برداری در اوایل اسفند و رکوردگیری دوم اواخر اسفند ماه در پایان اردوی فعلی انجام خواهد شد. باید ترکیب تیم‌های ملی را برای حضور در این مسابقات پیش از پایان سال مشخص و اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار