آمریکا ناقض برجام/ترامپ پدیده جدید در تاریخ آمریکا است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:اقدامات جدید آمریکا و شخص ترامپ علیه ایران نقض برجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه در آیین راه اندازی سامانه دیجیتال روستای جعفرآباد بخش اشترینان بروجرد در جمع خبرنگاران گفت :اقدامات جدید آمریکا و شخص ترامپ علیه ایران نقض برجام است ولی طرف مقابل ما فقط آمریکا نیست و کشورهای پنج به علاوه یک نیز در اجرای این توافق نامه دخالت دارند.
 
وی با اشاره به اینکه موافقت‎نامه برجام از پشتوانه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برخوردار است، تاکید کرد: با این تفاسیر با وجود نقض برجام از سوی کشور آمریکا، این توافق روند اجرای خود را طی می‎کند.
 
بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدامات ترامپ از جمله ممنوعیت تردد اتباع 7 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران گفت:ملت ‌آمریکا نیز با انتخاب رخ داده گرفتار شده‎اند.

وی افزود :ترامپ با یک فرمان همه سفرا را برکنار کرد که تمام وزرای ارشد امور خارجه آمریکا در واکنش به این اقدام به صورت دسته جمعی استعفا دادند. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ترامپ یک پدیده جدید در تاریخ آمریکا است، گفت: سابقه ندارد رئیس جمهوری، دادستان را برکنار کند و قاضی دیگری حکم نقض فرمان رئیس جمهوری را بدهد.

بروجردی افزود: اقدامات ترامپ برای آمریکا معضل آفرین است و گرفتاری های زیادی برای مردم این کشور به وجود می آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
دکتر جان راست گفتی جانور وپدیده ای جدیده که هنوز دانشمندان دارن روش کار میکنن که چه نوع ویروسیه که اومده .ولی درمانش هست .ویروس کش میخواد. ایران برای این جور پدیده ها ویروسشو کشف کرده .مانند صدام .داعش که سریع نابودشدن .فقط همت وصبر لازمه تا اثر کنه .ترامپ پدیده قرن ومخترع دیوانه کل جهان رو میخواد .خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
حالا نوبت رسیده به نقض برجام یک ! نقض برجام دو ! نقض برجام سه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
دوتا از اعضای شورای امنیت ( روسیه و چین) که قبل از برجام هم با ما بودند 3 تای دیگه هم یکی امریکا بود و دوتای دیگه دنباله روی امریکا که الان امریکا زده زیر برجام و دنباله رو های امریکا هم به طبع نمی تونن با وجود مخالفت امریکا اون همکاری لازم رو با ما داشته باشند طرف مقابل زده زیر برجام ............