میکسدزون،

قلعه نویی: اظهارات حاتمی درباره فوتبال صحیح نبود/ ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اظهارات حاتمی در مورد فوتبال درست نبود و برخورد لازم با این بازیکن صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر قلعه‌نویی درباره اظهارات بازیکن تراکتورسازی که فوتبال را لجن برداشته است، اظهار کرد: حاتمی نباید این طور صحبت می‌کرد و من باید او را ببینم و سؤال کنم که چه گفته است. 

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به صحت ممنوع المصاحبه شدم بازیکنانش از سوی کادرفنی، گفت: ما چنین چیزی نگفته‌ایم من خودم در حال حاضر مصاحبه می‌کنم. پیش از بازی امروز به بازیکنان تیم گفته بودم در مورد تیم پرسپولیس حق ندارید مصاحبه کنید حتی به بازیکنان پرسپولیسی تیم تراکتور نیز گفتم که پیش از بازی به سمت برانکو بروند و با او خوش و بش کنند. به هر حال هر مربی سلیقه خودش را دارد. 

قلعه‌نویی در ادامه عنوان کرد: ما تا لحظه آخر باید امید داشته باشیم از فردا هم به فکر یک بازی خوب مقابل ذوب آهن هستیم. 

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد غیبت نوراللهی و عالیشاه در تیم تراکتورسازی، گفت: به طور حتم از این که این بازیکنان نمی‌توانند در ترکیب تیم بازی کنند، ناراحتم. آنها با یک امیدی آمده بودند تا هم در این تیم بازی کنند و هم دوران خدمت مقدس سربازی را سپری کنند. من ناراحت بیگ‌زاده نیز هستم.

وی در پایان درباره پیش بینی اش از دربی پایتخت خاطر نشان کرد: من درباره دربی صحبت نمی کنم و در مورد تیم تراکتورسازی نظرم را بیان می کنم. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار