کرمان؛

6طرح شهری منوجان بهره برداری شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان منوجان گفت: پایگاه سلامت شهری قلعه با زیربنای 260 متر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از اعتبارات علوم پزشکی و وزارت بهداشت کلنگ‌زنی شد.

6طرح شهری منوجان بهره برداری شدبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مرتضی بیانی‌مقدم گفت: کلنگ‌زنی این پروژه به‌منظور کمبود فضای مناسب برای بیماران انجام شد.

افتتاح 45 واحد مسکونی مجتمع شهرک مهرآباد بخش مرکزی منوجان از دیگر پروژه های دهه فجر این شهرستان بود.

حسن پایدار رئیس بنیاد مسکن منوجان گفت: 45 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از تسهیلات بانکی برای مردم منطقه مهرآباد بخش مرکزی شهرستان ساخته شد.

وی ادامه داد: یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال نیز به‌صورت بلاعوض به مردم این منطقه اهدا شد.

پایدار تصریح کرد: 60 قطعه زمین این منطقه نیز از طرف بنیاد مسکن به مردم این اهالی واگذار شد.

وی خاطر نشان کرد: مابقی این پروژه در اعتبارات جدید تکمیل می‌شود.

محمدمهدی مسعودی مدیر اداره برق شهرستان در حاشیه افتتاح پروژه رفع افت ولتاژ و توسعه شبکه برق منوجان نیزگفت: این پروژه برای رفع مشکل این منطقه از شهرستان که با افت ولتاژ برق روبه‌رو بود، اجرا و افتتاح شد.

وی بیان داشت: اعتبار این پروژه یک‌میلیارد و 896 میلیون ریال از منابع داخلی است.


درمانگاه مددکاری اجتماعی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید، یکی دیگر از پروژه‌های روز ششم دهه فجر در منوجان بود که‌ افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان منوجان در حاشیه افتتاحیه این پروژه اظهار داشت: افتتاح این درمانگاه در راستای واگذاری فعالیت‌های دولت به بخش غیر دولتی است.

مرتضی نمدادی با اشاره به فعالیت‌های این درمانگاه بیان کرد: عمده فعالیت‌های آن در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اعتبارات این درمانگاه افزود: 100 میلیون ریال آورده شخصی و 150 میلیون ریال با مشارکت صندوق کارآفرینی امید صورت گرفت.

نمدادی ادامه داد: با افتتاح درمانگاه مددکاری اجتماعی برای سه نفر به‌صورت مستقل اشتغال ایجاد شد.
انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار