همدان؛

دشمن شناسی از مهم‌ترین ویژگی های مرحومه دباغ بود

دختر مرحومه مرضیه حدیدچی با تأکید بر اینکه نباید کوچکترین دل‌رحمی به دشمن داشته باشیم، گفت: دشمن شناسی از مهم‌ترین ویژگی های مرحومه دباغ بود

دشمن شناسی از مهم‌ترین ویژگی های مرحومه دباغ بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضوانه دباغ دختر مرحوم مرضیه حدیدچی (دباغ) در همایش انقلاب و مبارزان خستگی‌ناپذیر در همدان اظهار داشت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی و اندیشه ژرف امام خمینی(ره)  در بیداری است که ما باید آن را با تدبر و بینش درک کنیم.

وی با تأکید بر امر دشمن‌شناسی گفت: نباید کوچک‌ترین دل‌رحمی نسبت به دشمن داشته باشیم بلکه باید دشمن‌شناس بوده و به موقع عمل کنیم و در این زمینه مرحومه به دور از غفلت و جهالت و با درایت خاص نسبت با این مهم اهتمام داشتند.

دباغ، رمز موفقیت مرحومه دباغ را در اخلاص، کار برای رضای خدا و ولایت‌پذیری وی عنوان کرد و اظهار داشت: او تا آخر عمر پای ولایت ایستاد و این مهم یکی از عوامل موفقیت او بود چرا که قبول ولایت یکی از نشانه‌های شناختن راه از بیراه است.

این مبارز انقلابی دهه فجر را بیعت مجدد با رهبری و تجدید میثاق با ایشان عنوان و خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام و شهدا برای جوانان و نسل‌های آینده باید تبیین شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.