قم؛

برگزاری دور چهارم لیگ کاراته

دبیر هیئت کاراته قم از برگزاری دور چهارم لیگ سبک‌های آزاد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ برخوردار،دبیر هیئت کاراته قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هفته چهارم لیگ کاراته سبک‌های آزاد استان پیگیری شد. این لیگ به‌منظور کشف استعدادهای کاراته غیرکنترلی برای دومین سال پیاپی است که در سطح استان اجرایی می‌شود و 18  تیم در آن حضور دارند.

وی افزود:لیگ سبک‌های کاراته استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در محل خانه کاراته استان پیگیری شد تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.

دبیر هیئت کاراته استان قم در ادامه گفت: در هفته چهارم تیم‌های آکادمی عزیزیان، آکادمی رستمی‌زاده و باشگاه کیهان در رده سنی نوجوانان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و در رده سنی جوانان نیز همین نتیجه رقم خورد، همچنین در رده سنی بزرگ‌سالان هم باشگاه راحله، آکادمی رستمی‌زاده و باشگاه کیهان حریفان خود را شکست دادند.

وی ضمن اعلام نتایج دور چهارم مسابقات سبک‌های آزاد استان بیان کرد: در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم‌های آکادمی رستمی زاده در مکان نخست قرار دارد، آکادمی عزیزیان و باشگاه بهادران نیز دوم و سوم هستند. در رده سنی بزرگ‌سالان که حساسیت و جذابیت بسیار بالایی در آن جریان دارد تیم آکادمی رستمی زاده صدرنشین است، باشگاه راحله در جایگاه دوم قرار دارد و آکادمی عزیزیان مقام سومی را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیئت کاراته استان با اشاره به برگزاری مسابقات خاطرنشان کرذ: نتیجه این مسابقات در رقابت‌های رسمی کشور به‌دست آمده و کاراته کاهای قمی نتایج قابل قبولی را ازنظر فنی به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: هیئت کاراته استان قم در تمام برنامه‌ریزی خود به دنبال پویا شدن کاراته قم بوده است و برگزاری لیگ‌های این‌چنینی بسیار می‌تواند به آینده سبک‌های آزاد استان کمک کند. در روز پنج شنبه هفته جاری به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی استان بانوان در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار