رقابت های تنیس دیویس کاپ

پیروزی حمید رضا نداف و شاهین خالدان در سومین و آخرین روز مسابقات

نمایندگان کشورمان در روز سوم مسابقات دیویس کاپ مقابل تنیسورهای پاکستان به برتری رسیدند.

پیروزی حمید رضا نداف و شاهین خالدان در سومین و آخرین روز مسابقاتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سومین و آخرین روز رقابت های تنیس گروه دو آسیا و اقیانوسیه ( دیویس کاپ) در زمین های هارد کورت اسلام آباد برگزار شد و حمید رضا نداف به عنوان نخستین نماینده کشورمان در بخش انفرادی به مصاف محمد عبید علی خان رفت.

در پایان این دیدار نداف با نتیجه (۷-۶ ، ۴-۶ و  ۳-۶) مقابل حریف خود به برتری رسید و شاهین خالدان نیز در دومین دیدار انفرادی با نتیجه ( ۶-۷ و ۳-۶ ) مقابل محمد عبید دیگر تنیسور پاکستانی به پیروزی رسید.

به این ترتیب این بازی در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پاکستان پایان یافت.

تیم ملی تنیس کشورمان اردیبهشت ماه سال آینده در دومین دیدار خود در گروه دو آسیا و اقیانوسیه به مصاف برنده دیدار تیم های ویتنام و هنگ کنگ می رود.

ملی پوشان کشورمان امشب به ایران باز می گردند.

انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان ، حمید رضا نداف ، البرز اخوان ، امیر حسین بادی تیم ملی تنیس ایران را در این رقابت ها تشکیل می دادند. سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی بود ، سعید احمدوند به عنوان سرمربی و سیف اله بهزاد پور به عنوان مربی ، مصطفی عطایی به عنوان مربی بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید به عنوان پزشک تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.

این مسابقات از ۱۵ بهمن ماه در زمین های هارد کورت اسلام آباد پاکستان آغاز و امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار