گیلان؛

گیلان، میزبان مسابقات کاراته بزرگسالان کشور

گیلان، میزبان مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس هیات کاراته استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این دوره از رقابت ها از فردا (سه شنبه 19 بهمن ماه) در مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت و با حضور زبده ترین کاراته کاران ایران آغاز می شود.

اسفندیار زیال افزود: پیش بینی می شود بیش از 600 کاراته کار از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور یابند که در پایان، نفرات برتر به اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور راه خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، به مدت 3روز در رشت ادامه می یابد که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، در بخش های کاتای انفرادی، کاتای تیمی و مبارزه با هم رقابت می کنند.

رئیس هیات کاراته  گیلان گفت: در روز اول این رقابت ها، کاراته کاران حاضر در این دوره از مسابقات، در بخش های کاتای انفرادی، کاتای تیمی و مبارزه وزن 55- کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.

زیال افزود: همچنین در روز دوم این رقابت ها (چهارشنبه 20 بهمن ماه) کاراته کاران اوزان 60- کیلوگرم و 67- کیلوگر با هم به رقابت می پردازند و در روز پایانی این مسابقات نیز کاراته کاران اوزان 75- کیلوگرم، 84- کیلوگرم و 84+ کیلوگرم با هم رقابت می کنند.



انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار