اینستاگردی؛

ابتکار از افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور خبر داد

معصومه ابتکار گفت: نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی خلیج فارس در زمینی به وسعت ده هکتار با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس به دست رئیس جمهور روحانی بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور خبر داد و عنوان کرد:خوشبختانه با وجود برجام امروز با هزینه ای بسیار کمتر، شاهد افتتاح نیروگاهی هستیم که تجدیدپذیر بودن، فراوانی، پایداری، دوستدار محیط زیست، قابلیت دسترسی و کاهش هزینه‌های برق از مزایای استفاده از آن است.

وی نوشت:
"دیروز، نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی کشور در زمینی به وسعت ده هکتار با حضور وزیر نیرو و به صورت ویدئو کنفرانس به دست رئیس جمهور روحانی بهره برداری شد. احداث هر مگاوات نیروگاه خورشیدی حدود چهل و پنج میلیارد ریال هزینه دارد، اما زمان تحریم ها، وارد کردن تجهیزات نیروگاهی مشکل بود و هر مگاوات حدود صد میلیارد ریال نیاز به سرمایه‌گذاری داشت. خوشبختانه با وجود برجام امروز با هزینه ای بسیار کمتر، شاهد افتتاح نیروگاهی هستیم که تجدیدپذیر بودن، فراوانی، پایداری، دوستدار محیط زیست، قابلیت دسترسی و کاهش هزینه‌های برق از مزایای استفاده از آن است."

ابتکار از افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور خبر داد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار