مدیر کل استاندارد استان تهران:

همه حوادث تله کابین‌ها مربوط به نقص فنی نمی‌شود

بیات گفت: مدیریت به هنگام رویارویی با بحران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بسیاری از حوادث در تله کابین ها مربوط به نقص فنی نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم بیات مدیر کل استاندارد استان تهران در مراسم اعطای پروانه استاندارد تله کابین مجموعه توچال عنوان کرد: اینجا یک تیم قوی جهت ارائه گزارشات وجود دارد که در صورت ارائه گزارشی مبنی بر وجود هر گونه نقص فنی، برطرف خواهد شد چرا که ایمنی و سلامت شهروندان الویت ما است.

وی ادامه داد: مدیریت به هنگام رویارویی با بحران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بسیاری از رویدادها به دلیل نقایص فنی نبوده لذا اقدامات می بایستی جهت مدیریت کارآمد به هنگام وقایع طبیعی انجام شود.

مدیر کل استاندارد استان تهران اظهار داشت: برای رفع نقایص و دریافت گواهی استاندار بیش از 5 میلیارد تومان توسط مجموعه توچال هزینه شده است که جای تشکر دارد.

در همین راستا محمدرضا پرهیزکار مدیر عامل مجموعه توچال نیز با بیان اینکه توچال اولین مجموعه تله کابین بوده که دارای استاندارد است، گفت: عملیات بهره برداری تاکنون به خوبی انجام شده علاوه بر این، مغایرت های خطوط تلکابین  رفع شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی خطوط دارای گواهی هستند و همه مغایرت ها در تله کابین این مجموعه وجود داشت که توانستیم با جذب سرمایه گذاری تمام این مشکلات را مرتفع سازیم.

گفتنی است، این امر درحالی است که بسیاری دیگر از مجموعه های کشور از جمله دربند سر فاقد استانداردهای لازم بوده و با توجه به اتفاق اخیر پلمب شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار