گیلان؛

امدادرسانی به بیش از 370 حادثه دیده در برف

امدادگران هلال احمر گیلان به 378 حادثه دیده برف خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام این خبر گفت: افراد حادثه دیده در قالب 21 مورد عملیات امدادی در مسیرهای ارتباطی آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، املش، شفت و امام زاده هاشم از خدمات امدادگران این جمعیت برخوردار شدند.

مهدی ولی پور افزود: همزمان با بارش برف در استان، امدادگران این جمعیت آماده باش بوده و عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف توسط 180 نجاتگر، 96 نفر از نیروهای ویژه امدادی، 42 نفر از پرسنل، با استفاده از 32 دستگاه آمبولانس و خودرو کمک دار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در جریان امدادسانی 7 زن باردار در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، سیاهکل، شفت و امام زاده هاشم به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: 4 بیمار دیالیزی و 2 بیمار قلبی و یک نفر که به دلیل سقوط نیاز فوری به انتقال مراکز درمانی را داشت به بیمارستان های امام رضا (ع) شفت، کوثر آستانه، الزهرا (س) رشت منتقل شدند.

رئیس کارگروه امداد و نجات استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای تعامل سازمانی و هم افزایی بین دستگاه ها 9 دستگاه خودرو شامل 5 دستگاه آمبولانس به مرکز اورژانس - 2 دستگاه در پاکسازی معابر شهری - 1 دستگاه خودروی کمک دار به مرکز فوریت های برق و یک دستگاه خودرو کمک دار به مرکز فوریت های گاز اعزام شدند.



انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.